JSEM AMBASSADOR

Ahoj všichni 😉
Na psaní tohoto článku jsem se neskutečně těšila nebo abych to pojmenovala pravým jménem, tak jsem hrozně dlouho doufala, že jednou přijde chvíle, kdy ho budu moci napsat a následně vydat. Jedná se o další příspěvek do sekce postcrossing, která je na mém blogu ta dominantní.
A teď už tedy k tomu, o čem chci mluvit. Ráda bych to celé pojala jako krátké shrnutí mé cesty s postcrossingem až do tohoto bodu. Bodu, kdy jsem se stala AMBASSADOREM. A také popis toho, co to pro mě znamená.


Tak jdeme na to!
Jak už jsem se tu v prvních článcích zmiňovala, o tomto super koníčku jsem se dozvěděla od spolužačky na střední škole. Vždycky mě nějaká aktivita nadchla, ale na velice krátkou dobu a tak mě vůbec nenapadlo, že zrovna posílání pohledů mě osloví nějak více. Ale právě to, bylo zřejmě pro mě to pravé ořechové.

Několik pohledů jsem ze začátku poslala, pak ale opět přišla pauza. Když jsem se k tomu ale po pár týdnech vrátila, byla to ta nejlepší věc, která mě mohla potkat. Pohltilo mě to naplno. Začala jsem posílat víc a víc a začínala jsem v sobě objevovat chuť to předávat dál. Což mi přijde super. Každý by si měl najít to, co ho opravdu baví a naplňuje. Na toto téma jsem také jeden článek vydala. Protože jsem úplně nevěděla jak nejlépe postcrossing propagovat mezi další lidi, napadlo mě založit tento blog a začít na toto téma psát různé články. Také jsem si řekla, že na sociálních sítích je velké množství lidí a tak přišla na řadu stránka, která se jmenuje Můj svět-postcrossing.. Tento název si myslím, že zcela vystihuje momentální rozpoložení. Stránka má nyní již přes 100 sledujících a toto číslo se pořád hýbe směrem vzhůru, což mě samotnou také žene dopředu a dává mi to zpětnou vazbu, že moje práce, pokud to tak můžu nazvat, není zbytečná.




Když jsem se o možnosti získat "odznáček" ambasadora dozvěděla, byla jsem nadšená. Říkala jsem si, že to bude takový milník v mém snažení. Každý by měl mít ve svých činnostech stanoveny nějaké body, kterých by chtěl dosáhnout. Pomáhá to, protože díky nim pak víte, že Vaše cesta jde tím správným směrem. Vedení postcrossingu jsem tedy poslala veškeré odkazy a čekala na odpověď. Bohužel jsem za několik dní dostala e-mail s tím, že se jedná o internetové stránky a že jsou radši za hmatatelné články. Zjistila jsem, že chtějí spíše příspěvky v novinách, časopisech, nebo magazínech. Našla jsem tedy několik redakcí a zkusila jim napsat. Opět jsem se dočkala negativní odpovědi. Od ostatních postcrosserů jsem zjistila, že je nejlepší udělat přednášku v knihovně. A to bylo ono!
Vedení knihovny mi vyšlo vstříc a já mohla po krátké domluvě 13.6.2018 uspořádat malé posezení s postcrossingem. Opět jsem fotografie a všechen materiál s důkazy, že to opravdu proběhlo, poslala zakladatelům a tentokrát přišla i kladná odpověď. Takže jsem se 5.9.2018 dočkala a získala "titul" ambassadora postcrossingu.




Mám z něj obrovskou radost, protože jsem v podstatě oficiálně propagátor mého největšího koníčku. Konečně mám pocit, že moje práce má nějaký smysl, i když jsem musela být trpělivá, teď to začíná sklízet ovoce.A to je dobře. Táhne mě to stále dál a já věřím, že nepřestanu posílat ještě hodně dlouho. 
Asi si říkáte, jak je možné se více zdokonalovat v psaní pohledů, že ? Vzhledem k tomu, že postcrossing je hlavní téma tohoto blogu nebojím se, že by nešlo se více zlepšovat. Každou chvíli se koná nějaká nějaká akce a už i já jsem přemýšlela o zorganizování alespoň jednoho srazu. Když vezmu v potaz všechny tyto věci, je pořád co zlepšovat a stoupat víš na pomyslném žebříčku.
Ráda bych, aby byl jednou z postcrossingu opravdový fenomén a byl tak populární jako třeba televizní soutěže.

A co Vy? Stali jste se už ambassadorem jakékoliv činnosti, nebo také třeba postcrossingu?
Jste zapáleni pro nějaký koníček takhle moc?
Pište mi to do komentářů, ráda si Vaše odpovědi přečtu

Hezký zbytek dne :)
Marťa

Komentáře

  1. Já jsem se ke svému ambassadorskému odznáčku dostala úplnou náhodou. Přes kamarádku jsem dostala možnost se podílet na článku v časopise Katka, dělala jsem s paní redaktorkou rozhovor po telefou a když článek vyšel, poslala jsem ho zakladatelům a dostala odznáček. Článek ale bohužel nedopadl podle představ, přišlo mi, že byl spíš o mě než o postcrossingu, což mrzelo jak mě, tak postcrossingovou komunitu. :-( Naštěstí jsou lidé, kteří se k poscrossingu dostali právě díky tomuto článku a za to jsem opravdu ráda. :-) l

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Postcrossing se musí propagovat dál :) Já jsem taky ráda :)
      Jinak děkuju za super komentář :)

      Vymazat
  2. Moc a moc gratuluji Marti, verim a vim ze jsi tomu aby jsi ziskala AMBASSADORA venovala
    spoustu osobniho casu a usili a jestli si ho nekdo opravdu zaslouzil, tak jsi to TY :) titul se Ti bude tedka
    hezky vyjimat na profilu a kazdy kdo k Tobe jukne to hnedka uvidi a jiste i oceni.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat