Dělat to, co nás baví

Každého určitě někdy přepadla myšlenka na to, zda-li ho naplňuje to, co dělá. Ona je taky asi otázka, jaký je rozdíl mezi tím co naplňuje a co baví. Tak především si myslím, že to co baví, by později mohlo i naplňovat. Občas se u některých situací říká: " Odříkávaného chleba, největší krajíc." Tudíž na co jsme někteří jako malí nadávali, to dnes může být hlavní součástí našich životů.

Podle mě, bysme všichni měli dělat to, k čemu nás to táhne. Samozřejmě že to nemusí být hned. Spousta lidí se v mladém věku teprve hledá, jak se říká.

Zajímalo by mě, jestli to tak opravdu je. Jestli lidé dělají, to co si vysnili. Jestli si zvolili už při vybírání školy správný obor, ve kterém budou pokračovat i ve svém zaměstnání. Nebo jestli si jdou za svými cíly.

Já si myslím, že můžu říci, že si postupně plním svůj sen. Odmala mě baví vše, co se týče přírody. Ráda jsem v národních parcích, zajímám se o dění v nich.
Zalíbilo se mi posílání pohledů a psaní, tak jsem to zkloubila dohromady.
Ráda cestuji, a využívám volných dnů, většinou tedy prázdnin, k poznávání naší vlasti.
A tohle vše, si myslím že mě i naplňuje. Chci v tom pokračovat, a dovedu si představit, že bych to dělala i pracovně.

Když jsem byla na úřadu práce, přemýšlela jsem co se mnou bude dál, kam půjdou další mé cesty. Hodně jsem dumala nad tím, na jakou školu se mám přihlásit, protože jsem věděla že mám poslední šanci něco vystudovat. Uvažovala jsem nad možností studovat pedagogickou fakultu, napadlo mě, že bych učila přírodopis a třeba češtinu, ale pak mi hlavou projelo, jestli by mě to bavilo. Ještě že jsem se na to sama sebe zeptala.Na této škole bych se vlastně učila, jak já sama mám někoho učit. Trochu jsem se i zalekla toho, že bych opět na vysoké škole selhala, a tak by mi utekl drahocený čas na studium.

Bohužel se ale v některých případech stává, že člověk musí dělat to, co ho vůbec nebaví. To je dost nepopulární bych řekla, ale některým lidem je to i jedno. Někdo i studuje to, co ho nebaví. Zase jsem se ale i setkala s tím, že lidé obor změnili a jsou spokojení.
Já nevím jak vy, ale to bych dělat nemohla. Nemohla bych se učit něco, k čemu nemám žádný vztah.

Tohle celé mi přijde jako dost důležité téma, které se nás všech dotýká.
Dělejme to, co se nám líbí!! Pak budeme i šťastnější a to je to co potřebujeme.

Napište mi, co si o tomhle tématu myslíte

Snad se Vám článek líbil

Přeji hezký zbytek dne

Marťa

Komentáře