---100 keší---

Ahoj milí čtenáři 😉,
Slibovala jsem vám updaty i co se týče geocachingu , takže dneska vydávám článek, který bude patřit mezi ty jubilejní, pokud mohu použít tento výraz.




Kešky nelovím nijak často bych řekla a v prvních měsících jsem si nedovedla představit, že mi ani ne za rok bude na profilu svítit tato číslovka. Musím říci, že mi k první stovce pomohly letní výzvy, které mě hnaly do terénu lovit.
Mezi první patřilo Tajemství muzea. Tato hra probíhala měsíc a to od 11. července do 11. srpna. Bylo zde několik milníků. kterých když se dosáhlo, získali jste suvenýr do svého profilu.  Suvenýr je virtuální odznáček, který je jako odměna za splnění nějakého úkolu, navštívení zajímavého místa, kde je umístěna keš, kterou odlovíte, nález keše v nové zemi, nebo navštívení eventu.
Za již zmíněné Tajemství muzea jsem získala 3 suvenýry z možných 4 a na své konto jsem si připsala 22 kešek.






Další kešku navíc, za kterou jsem opět získala i suvenýr, který si nešel v jiné datum připsal, jsem odlovila 17.8.2019. To byl totiž mezinárodní den geocachingu.



Poslední letní výzva, do které jsem šla a kterou jsem chtěla splnit probíhala pouze týden a to od 25.8 do 31.8. Spočívala v tom, že se každý den měla odlovit minimálně jedna keška. Bylo to dalších 7 keší navíc. Opět mě do hledání tlačilo získání dalšího suvenýru.



Jak vidíte, tak jsem byla přes léto hodně aktivní a díky výše vypsaným výzvám se dneska mohu chlubit první stovkou a mohu publikovat tento článek.
Sama od sebe bych tolik určitě nelovila, ale jelikož jsem soutěživý typ, šlo to poměrně snadno.

Možná se vám zdá, že je článek spíše o suvenýrech a že by se měl jmenovat tedy jinak, ale opravdu mi to k první stovce hodně pomohlo a proto to zmiňuji.

Chtěla bych i takhle poděkovat příteli, protože na tomto čísle má také svůj podíl 💓.

Také vás baví takovéhle výzvy? 
Luštili jste Tajemství? Popřípadě jak se vám líbilo? 
Kdy byla vaše první 100? Pokud lovíte
Pište mi do komentářů, budu moc ráda :) 

Hezký zbytek dne 
Marťa 

Komentáře