Sraz kačerů v Táboře- Leaping into 2020 Multi Event Souh Bohemia CZ

Ahoj moji milí 😉
Dneska jsem se rozhodla napsat článek trochu víc povídací a tentokrát skoro bez fotek. Tento článek jsem zařadila opět do rubriky geocaching, kterou jsem si teď oblíbila. Pokud máte tedy čas a chuť, pojdťe se začíst a dozvědět se třeba něco nového nebo zajímavého.

Tak jdeme na to :

Jak asi všichni víte rok 2020 je rokem přestupným. Trochu to ještě více přiblížím. Je to rok, který slouží k vyrovnávání rozdílu mezi délkou tropického a běžného kalendářního roku. Přestupný rok má o jeden den více, tudíž 366 a tím dnem je 29. únor. Kvůli tomu, že je tento den pouze jednou za 4 roky je konáno mnoho akcí. Jednou z nich je sraz v Táboře, o kterém se ještě rozepíšu trochu více.
Také jsem zjistila, že se konaly i postcrossingové srazy, ale bohužel nevím o žádném českém. Každopádně to, že to já nevím neznamená, že se žádný nekonal.



Za tu dobu, co dělám geocaching, jsem byla pouze na jednom srazu a to na Píseckém pochodu, tak jsem si říkala, že to musím napravit. Říkám si to už ale delší dobu a tohle datum mi prostě nedalo spát. Zhruba měsíc dopředu jsem se zaregistrovala a zamluvila si eventové cwg a spolu s ním i můj první geocoin. O tomto předmětu mám v plánu napsat speciální článek v létě.

Teď už tedy přímo k eventu, který se konal v Táboře v hospůdce U Soudku. Zahájena byla tato supr akcička v šest hodin v podvečer a konec byl na internetových stránkách geocachingu uveden na 8 hodinu. Myslim si, že se tento čas ale drobátko posunul, vzhledem k tomu, že se všichni dobře bavili.
Po vstupu do hospůdky jsme si s přítelem našli místo u stolu ownera a objednali si nějaké ty nápoje. Poté jsem se pídila po cwgčku a geocoinu, protože to jsou předměty, které jsem si momentálně dost oblíbila. Owner mi je předal v pytlíčku s mým jménem a hrozně se mi líbily. Přítel jen obracel oči, jak jsem se tetelila radostí v podstatě z blbůstek. To jsem ale já no :)
Několik minut poté obcházel stolečky jeden z účastníků a při povídání jsme se dostali i na výměnu svých vlastních cwgček, takže jsem měla další radost, že mě napadlo si je vzít sebou a že to mělo užitek. Následně jsem jich směnila ještě několik.

Vzhledem k tomu, že jsem se registrovala poměrně dlouho dopředu, pořád nebyla moje účast jistá. Člověk nikdy neví co se stane, jestli opravdu bude moct někam vyrazit. Proto jsem za ni neskutečně ráda. Děkuji tedy ownerovi za uspořádání a i za předměty, které nechal pro tuto událost vytvořit. Velice ráda jsem je zařadila do své sbírky.

Eventový geocoin a cwg





Ostatní získaná cwg




Jak se Vám líbí ?

Hrozně ráda se účastním podobných akcí, což asi i víte z předešlých článků. Člověk se seznámí s novými lidmi, získá užitečné informace ať už jsou o čemkoliv a hlavně opustí svůj stereotyp. Také miluji upomínkové předměty, které lze na srazech získat, což jsem také několikrát zmiňovala.

A co Vy ? Jezdíte na různé srazy? A sbíráte nějaké předměty, co se týkají koníčku, který jste si oblíbily?

Doufám, že se Vám článek alespoň trochu líbil, kdyžtak zanechte komentář
Hezký zbytek dne
Marťa :)


Komentáře