Malé výročí

Ahoj všichni 😊
V neděli 18.2 jsem se přihlásila na e-mail a vůbec jsem nevěřila svým očím. Systém, který vede postcrossing, vygeneroval "dopis", kterým mi blahopřál k takovému malému výročí.
Tímto dnem jsem dovršila 3-leté posílání pohledů. Neskutečně mě to překvapilo a zároveň potěšilo. 

Před několika týdny ( možná měsíci) jsem chtěla vychytat 1000 dnů od zaregistrování k tomuto koníčku, ale bohužel se mi to nepodařilo díky zapomínání. A  tak musím obrazně řečeno "slavit" až tento den. Možná by se hodilo pár pohledů poslat, ale musím říci, že žádný "rituál" neproběhl. Jen mě popadla taková nostalgie. Myslím, že nejsem jediná, koho chytá podobná nálada, když zjistíte, že děláte něco takovou dlouhou dobu, jako jsou například právě ty tři roky.



Když si vzpomenu na své začátky, je to opravdu k neuvěření, že mě to ještě nepustilo. Nejsem typ člověka, který je až tak trpělivý a hlavně by mě vůbec, ale vůbec nenapadlo, že to vydržím rok, natož pár let. Je ale fakt, že čas utíká velice rychle, když Vás něco opravdu nadchne. Ještě je navíc postcrossing běh na dlouhou trať, díky dlouhým doručovacím časům. Postupem času získáváte větší šance na losování raritních zemí a to samé platí i obráceně. Čím více posíláte, tím je větší naděje na to, že objevíte ve schránce pohled s nízkým ID. Já osobně jsem takové štěstí měla zatím asi jen 2x (Řecko a Trinidad a Tobago). Mám z toho ale radost, protože věřím, že se ty počty budou postupně zvyšovat. Jak se říká, pomalu, ale jistě. Nejsem totiž až tak aktivní postcrosser. Lidé s podobným počtem dnů od registrace, mají mnohem více přijatých i odeslaných pohledů.

Momentálně vypadá mé konto takto



Každý koníček něco stojí. Myslím samozřejmě čas, nějaké úsilí či píli ale samozřejmě také peníze. Postcrossing bych řekla, že patří mezi ty dražší hobby, pokud vezmeme v úvahu hlavně služby české pošty.
Musím tedy také říci to, že jsem se před nedávnem rozhodla, že si profil na webu upravím do režimu inactive, což znamená pouze jediné. Můžu pohledy posílat nadále, ale moje adresa už nebude vygenerována dalším postcrosserům. Snažím se tím docílit velkého rozdílu mezi odeslanými a přijatými pohledy. Měla by tak vzniknout ještě větší šance na raritní země. Tohle jsem už jednou zkoušela, ale jsem nevydržela s čekáním tak dlouho, jako chci nyní.

Snažím se tedy vyswapovat ( povyměňovat) co nejvíce pohledů tak, abych získala zbylé kousky sérií. Jak už jsem se zmiňovala v některých článcích, sbírám GF, FOTW a nyní jsem začala i WT.

GF                                                                                                         WT









    FOTW





Za ty tři roky jsem se toho spoustu naučila. Získala jsem spoustu zkušeností jak co dělat a také jsem zjistila, že je tohle to, v čem chci rozhodně pokračovat i nadále. Ráda bych jednou svým ratolestem vyprávěla, jak jsem v mládí, v době plné elektroniky posílala pohledy a ještě k tomu třeba přes celý svět.

Máte také nějaký koníček, který Vám drží tolik let?

Snad se Vám článek alespoň trochu líbil
Hezký zbytek dne
Marťa











Komentáře

  1. Já jsem postcrossing zkoušela párkrát, ale moc v tom nevidím to kouzlo - tedy mě osobně to nebaví a nenaplňuje, ale je hezké vidět, že některé lidi to opravdu baví, a takhle se tomu věnují - i dlouhodobě. Mým největším a zároveň nejdéle trvajícím koníčkem je blogování, tenhle rok můj stávající blog oslaví 7 let od vzniku (a to ani nevím, jak dlouho bloguju celkem).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už teď také moc neposílám, je to bohužel pořád dražší a dražší a je méně času. Každopádně účet pořád funguje a rušit ho nechci :) Za čas to třeba zase rozjedu :)

      Vymazat

Okomentovat